Alpha Dan Biuro Alpha Dan Dekor

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Jak kupować

Strona jest przeznaczona dla sklepów, galerii, kwiaciarni, restauracji, hoteli, dekoratorów, florystów, producentów rękodzieła i innych klientów, którzy prowadzą działalność handlową.

Po standardowym zalogowaniu wszyscy widzą ceny detaliczne.

W celu zawarcia umowy sprzedaży produktu za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na stronę internetową portalu sprzedaży hurtowej, dokonać wyboru produktu i złożyć, w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje, zamówienie.

W trakcie składania zamówienia Klient powinien wskazać następujące dane potrzebne do przyjęcia zamówienia do realizacji: imię i nazwisko; adres zamawiającego [nazwa ulicy; numer domu i mieszkania; miejscowość wraz z kodem pocztowym]; numer telefonu kontaktowego; adres e-mail; zamawiany produkt; ilość zamawianego produktu; miejsce dostawy zamawianego produktu [nazwa ulicy; numer domu i mieszkania; miejscowość wraz z kodem pocztowym]; wybrany przez Klienta sposób dostawy produktu; wybraną przez Klienta formę płatności.

Złożenie zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w interaktywnym formularzu w pole ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i przyjęcia go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej e-mail wiadomości zawierającej informacje w zakresie: przedmiotu zamówienia; jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy; wybranej metody płatności; wybranego sposobu dostawy; numeru rachunku bankowego do wpłaty [przy wyborze przez Klienta formy płatności przelewem bankowym].

W przesyłanej do Klienta wiadomości umieszczony zostanie link, przez kliknięcie w który Klient potwierdza złożenie zamówienia. W tym momencie zostaje zawarta umowa sprzedaży. W trakcie składania zamówienia za pomocą interaktywnego formularza, Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych do momentu kliknięcia przez niego w pole ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE, kierując się wyświetlanymi na stronie internetowej portalu sprzedaży hurtowej komunikatami oraz informacjami.

 

W celu otrzymania przez Klienta dostępu do cen hurtowych po dokonaniu przez Klienta rejestracji, niezbędne jest przesłanie przez niego na adres e-mail Sprzedawcy danych, dzięki którym możliwa będzie jego weryfikacja w bazie CEiDG lub KRS tj. NIP, REGON lub numeru KRS.

Sprzedawca nie ma obowiązku uzasadniania Klientowi swojej decyzji o nieprzyznaniu statusu Klienta hurtowego. Po pozytywnej weryfikacji danych Klienta hurtowego, Klient hurtowy otrzymuje dostęp do panelu z cenami hurtowymi.

 

 

Sklep internetowy Shoper.pl